Apkures izdevumu daļējai kompensēšanai Liepājā laika posmā no šī gada 1.oktobra līdz 28.novembrim saņemti 4005 iedzīvotāju pieteikumi, aģentūru LETA informēja pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Evita Enģele.
2710 no pieteikumiem ir iesniegti elektronisko pieteikumu sistēmā “epakalpojumi.lv”, bet 1295 – klātienē.
No visiem 4005 saņemtajiem pieteikumiem par malku saņemts 3827 pieteikums, tajā skaitā 3812 pieteikumi par malku bez čeka, par granulām un briketēm – 166 pieteikumi un par elektroenerģiju 12 pieteikumi no elektroenerģijas lietotājiem, kuru patēriņš ir lielāks par 500 kilovatstundām (kWh) mēnesī, bet ne vairāk kā 2000 kWh, ja elektroenerģija tiek izmantota apkurei.
No visiem iesniegtajiem pieteikumiem, atbalsts ir piešķirts 3697 iedzīvotājam – piešķirts atbalsts ar precizētu summu – 49 pieteicējiem, ir atteiks atbalsts – 157 pieteicējiem, ir iesniegti pieteikumi, bet vēl nav izskatīti – 102 pieteikumi.
Pašvaldība atgādina iedzīvotājiem, ka par malku, kas iegādāta līdz šī gada 31.augustam un kurai nav maksājuma apliecinoša dokumenta, pieteikumus atbalsta saņemšanai var vēl iesniegt tikai līdz trešdienai, 30.novembrim.
Par malku, kas iegādāta no 2022.gada 1.maija līdz 2023.gada 30.aprīlim, kā arī par koksnes briketēm un koksnes granulām atbalstam var pieteikties līdz 2023.gada 30.aprīlim, savukārt par elektroenerģijas izmantošanu apkurei – līdz 2023.gada 31.maijam.
Iesniegumus var iesniegt divos veidos elektroniski, iesniedzot elektronisko pieteikumu sistēmā “epakalpojumi.lv” vai klātienē, ja nav pieeja e-pakalpojumiem, ierodoties Liepājas pašvaldības administrācijas Klientu apkalpošanas un pakalpojumu centrā Rožu ielā 6 vai Peldu ielā 5, kur iedzīvotāji tiks apkalpoti pēc iepriekšēja pieraksta. Iedzīvotāji var zvanīt pa tālruņa numuriem un pieteikties rindā uz klātienes konsultāciju un dokumentu iesniegšanu pa tālruni 25 780 904 – klientu apkalpošanas centrs Rožu ielā 6, vai 25 780 905 – klientu apkalpošanas centrs Peldu ielā 5.
Iesniedzot pieteikumu par atbalstu elektroenerģijas izmantošanu apkurei, jāņem vērā, ka atbalsts tiek sniegts tikai par mēnesī patērēto elektroenerģiju. Atbalsts netiek piešķirts par pārvaldes un sadales pakalpojumiem, akcīzes nodokli, apdrošināšanu. Par patērēto elektroenerģiju pamatojuma dokumentu der tikai rēķins.
Tiem iedzīvotājiem, kuriem ir dabasgāzes vai centralizētās siltumenerģijas apkure, atbalstu piemēro automātiski mājsaimniecību rēķinos.
Foto – Pixabay
Reklāma