Veļas ražošanas uzņēmuma AS “Lauma Lingerie” apgrozījums pagājušajā gadā bija 5,655 miljoni eiro, kas ir par 16,4% vairāk nekā 2021.gadā, savukārt kompānijas peļņa samazinājās 4,5 reizes un bija 144 720 eiro, liecina informācija “Firmas.lv”.
Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn “Lauma Lingerie” turpināja sadarbību ar franšīzes partneriem septiņās pasaules valstīs – Igaunijā, Lietuvā, Latvijā, Ugandā, Krievijā, Baltkrievijā un Albānijā. Kopumā 2020.gadā uzņēmumam bija 33 franšīzes veikali, vēsta LETA.
Vienlaikus vadības ziņojumā teikts, ka būtiski “Lauma Lingerie” partneri ir radniecīgie uzņēmumi Krievijā un Baltkrievijā. Līdz ar to pastāv būtiski riski sadarbībā ar Krieviju un Baltkrieviju saistībā ar ieviestajām sankcijām attiecībā uz šīm valstīm. Lai mazinātu šo risku, “Lauma Lingerie” vadība meklē iespējas apgūt jaunus eksporta tirgus, kā arī piesaistīt jaunus pakalpojumu sniedzējus.
Vadība ziņojumā kā galvenais “Lauma Lingerie” uzdevums 2023.gadā izvirzīts esošo eksporta tirgu attīstīšana un jaunu apgūšana, sortimenta paplašināšana, kā arī tirdzniecības attīstība internetā.
“Lauma Lingerie” apgrozījums 2021.gadā bija 4,857 miljoni eiro, savukārt kompānijas peļņa bija 652 065 eiro.
Kompānija “Lauma Lingerie” reģistrēta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 571 eiro. “Lauma Lingerie” ir “Silvano Fashion Group” meitasuzņēmums. “Silvano Fashion Group” ir starptautisks veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmums, kura akcijas kotē Tallinas un Varšavas fondu biržās.
Foto – laumalingerie.com
Reklāma