No trešdienas, 31. janvāra, Aizputē ievērojamas pārmaiņas piedzīvojis veikals “Maxima X”.
Jaunā koncepta ieviešanā investēti teju 45 tūkstoši eiro, padarot veikalu intuitīvāku un plašāku, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem, portālu “ReKurZeme” informē SIA “Maxima Latvija” Komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
“”Maxima” veikals Aizputē ir jau ceturtais veikals šajā gadā, kuru esam pielāgojuši jaunajam konceptam. Esam pārliecināti, ka Aizputes iedzīvotāji novērtēs veiktos uzlabojumus, jo, pateicoties pielāgotajam veikalu iekārtojumam un vienotajam sortimentam, orientēties veikala vidē būs vieglāk un pircēji varēs iepirkties ātrāk un ērtāk. Turklāt neatkarīgi no pilsētas vai reģiona, veikali būs vienlīdz ērti kā klientiem, tā darbiniekiem. Arī turpmākos mēnešos turpināsim tirdzniecības tīkla attīstību un līdz gada beigām plānojam jaunajam formātam pielāgot gandrīz visus “Maxima” veikalus Latvijā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus.
Publicitātes foto
Reklāma