Abonē "ReKurZeme Plus"!
Abonēt

Reklāma

Dienvidkurzemes novadā klientu apkalpošana un bibliotēkas būs vienuviet

Dienvidkurzemes novadā klientu apkalpošana un bibliotēkas būs vienuviet, aģentūru LETA informēja pašvaldībā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pamatojoties uz šā gada aprīlī veiktajām izmaiņām Dienvidkurzemes novada pašvaldības iestāžu darbinieku amatu katalogā, no 1.jūlija līdz 1.septembrim tiks reorganizēts novada filiālbibliotēku un pagastu pārvalžu klientu apkalpošanas centru tīkls.

Kā skaidro pašvaldībā, reorganizācijas mērķis ir optimizēt pašvaldības iestāžu darbu, lai nodrošinātu iedzīvotājiem klientu apkalpošanas un bibliotekāro pakalpojumu pieejamību vienuviet, uzlabotu sniegto pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu efektīvu pārvaldes resursu izmantošanu.

Jautājums par novada pilsētu un pagastu pārvalžu apvienību klientu apkalpošanas centru un novada filiālbibliotēku reorganizāciju vairākkārt skatīts gan domes Kultūras jautājumu komitejā, gan Finanšu komitejā, notikušas atvērtas diskusijas ar pašvaldības deputātiem, meklētas iespējas un efektīvākais veids, kā lietderīgi optimizēt klientu apkalpošanas un bibliotēku tīklu, tajā pašā laikā meklējot risinājumu, kā sniegt pilnvērtīgus pakalpojumus novada iedzīvotājiem, nodrošinot darbiniekiem efektīvu darba noslodzi, uzsver pašvaldībā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Plānotās izmaiņas neskars Grobiņas, Aizputes, Pāvilostas, Priekules, Durbes pilsētu un Vaiņodes, Nīcas pagastu filiālbibliotēkas un šo pilsētu un pagastu apvienību Valsts un pašvaldības vienotos klientu apkalpošanas centrus. Šajās teritoriālajās vienībās katra iestāde turpinās darboties atsevišķi, bet pārējos pagastu pārvalžu klientu apkalpošanas centrus apvienos ar vietējām filiālbibliotēkām.

Tāpat ir padomāts par iestāžu vides pieejamību – Kazdangas pagasta filiālbibliotēka tiks pārcelta no ēkas otrā stāva uz pirmo stāvu, Vērgales pagasta apvienotā filiālbibliotēka no 1.septembra pieņems apmeklētājus pagasta pārvaldē. Rūpējoties par pakalpojumu pieejamību novada mazāk apdzīvotajās vietās, regulāri tiek papildināts Dienvidkurzemes novada bibliotēkas piedāvātā bibliobusa maršruts un tiek apsvērtas arī citas mūsdienīgas inovācijas klientu apkalpošanā un bibliotekāro pakalpojumu uzlabošanā. Piemēram, plānota bibliomātu izvietošana, kas aktīvajiem lasītājiem ļautu grāmatu apmaiņu veikt arī ārpus pārvaldes darba laika.

Dienvidkurzemes novada pašvaldības izpilddirektora vietniece Eva Mahta skaidro, ka ar šīm pārmaiņām pašvaldība vēlas nodrošināt pilnvērtīgu darba noslodzi darbiniekiem, celt darbinieku zināšanas, kompetences un atalgojumu, veicināt racionālāku pašvaldības resursu un telpu izmantošanu, to apsaimniekošanu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pašvaldības mērķis esot apvienotās pārvaldes un bibliotēkas attīstīt par multifunkcionāliem atbalsta centriem iedzīvotājiem, veidot vietu, kur organizēt darba sanāksmes un seminārus, uzzināt novada aktualitātes, baudīt kultūru, veikt norēķinus, saņemt speciālistu konsultācijas, atpūsties un labi pavadīt laiku. “Mērķis ir veidot viesmīlīgu, radošu, mūsdienīgu un inovatīvu vidi, kas ir pieejama un saistoša ikvienam – gan jaunietim, gan senioram, gan novada aktīvam uzņēmējam,” akcentē Mahta.

Darbiniekiem zināšanu paaugstināšanai un jaunu prasmju apguvei rīkos apmācības.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ReKurZeme.lv komanda.