Abonē "ReKurZeme Plus"!
Abonēt

Reklāma

Koncertdārzam “Pūt, vējiņi!” jauna vizuālā identitāte un mājaslapa

Lai gan veikti apjomīgi koncertdārza “Pūt, vējiņi!” pārbūves darbi, pašu liepājnieku 1964. gadā izvēlētais nosaukums “Pūt, vējiņi!” ir palicis nemainīgs, tomēr tas ir ieguvusi pavisam jaunu vizuālo identitāti, lai apliecinātu un izceltu leģendārās kultūrvietas vēsturisko vērtību un nozīmi. Tāpat visu aktuālo un vēsturisko informāciju, kas saistīta ar koncertdārza darbību, turpmāk varēs atrast mājaslapā www.putvejini.com.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Darbs pie vizuālā tēla izstrādes uzsākts šā gada janvārī, neilgi pēc ēkas pieņemšanas ekspluatācijā. Koncertdārza “Pūt, vējiņi!” vizuālās identitātes izveides process, rūpīgi izvērtējot grafiskā dizaina speciālistu iesniegtos piedāvājumus, uzticēts liepājnieku uzņēmumam SIA “Tolik Corp”, tā radošā komanda veidojusi arī “Pūt, vējiņi!” mājaslapu, portālu “ReKurZeme” informē koncertdārza “Pūt, vējiņi!” komunikāciju un mārketinga speciāliste Anda Birkenberga.

Jaunais koncertdārza logo vadmotīvs radies, iedvesmojoties no visiem labi zināmās tautasdziesmas “Pūt, vējiņi” Andreja Jurjāna apdarē, kura laikā, kad nedrīkstēja dziedāt Baumaņu Kārļa “Dievs, svētī Latviju”, cilvēku apziņā kalpoja kā neoficiāla Latvijas himna. Arī koncertdārza vīzija vienmēr bijusi brīvības ideja – brīvība darbos, brīvība pašapziņā, brīvība kultūras procesos. Likumsakarīgi, ka tautasdziesmas pirmā takts, aizstājot nošu vietas ar nosaukumu “Pūt, vējiņi!”, kļuvusi par visas vizuālās identitātes vadmotīvu. Tāpat logo, pietuvinot to pilsētas vizuālajai identitātei, ir iespējams nolasīt Liepājai tik raksturīgo vēju, kas attēlots “aizpūstajās” garumzīmēs.

Domājot par kultūrvietas vizuālo identitāti, arī krāsu paletes izvēlei bija noteicoša loma, tāpēc, ņemot vērā koncertdārza apkārtējo dabas ainavu, par labu tika izvēlēti trīs toņi: matīss zils – jūra, debesis un gaiss, laima zaļš – piekraste un kāpu flora un zelts – smiltis, smilgas un dabīgs koks.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Jāatzīmē, ka krāsu izvēle tika pārbaudīta un atzīta par draudzīgu esam arī cilvēkiem ar krāsu aklumu jeb daltonismu.

Kā papildinājums logo ir radīts arī klājošais raksts, kurā attēlotas tautasdziesmas “Pūt, vējiņi!” pirmā panta notis bez redzamiem nošu kātiņiem, rosinot asociācijas par putnu kāšiem, jūras viļņiem vai ziepju burbuļiem.

Izstrādātāju vizualizācijas dumpinieciskums izcili raksturo Liepāju un liepājniekus. Izstrādātā vizualizācija turpmāk tiks lietota kā dizaina elements dažādos koncertdārza “Pūt, vējiņi!” reprezentācijas materiālos.

Lai atvieglotu biļešu iegādes procesu un sniegtu pēc iespējas plašāku informāciju vienkopus par plānotajiem mūzikālajiem notikumiem vasaras sezonā koncertdārzā ”Pūt, vējiņi”, ir izveidota mājaslapa www.putvejini.com. Tīmekļa vietne tika veidota, paturot prātā mērķi, lai tā ir vienkārši, ērti un funkcionāli lietojama. Tā spēj pielāgoties trīs pārlūkošanas platformām: stacionāro vai portatīvo datoru, planšetdatoru un mobilā tālruņu pārlūkošanai nepieciešamajā izmērā, sniedzot pieeju visai aktuālākajai un vēsturiskajai informācijai par koncertdārza “Pūt, vējiņi!” darbību.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ReKurZeme.lv komanda.