Abonē "ReKurZeme Plus"!
Abonēt

Reklāma

Liepājnieka Mārtiņa Seska ekipāža pirms Polijas aizvadīs treniņu ar “Ford Puma Rally1” automašīnu

Pirmdien, 17. jūnijā, Liepājas rallija ekipāža Mārtiņš Sesks un Renārs Francis aizvadīs vienas dienas treniņu “M-Sport” “Ford Puma Rally1” automašīnā, lai sagatavotos startam Pasaules Rallija čempionāta posmā Polijā, kas notiks no 27. līdz 30. jūnijam.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Uz pasaules čempionāta rallijā posmu Polijā Liepājas ekipāža dosies jau 23.jūnijā, lai piedalītos “WRC Rally Show Warsaw 2024”, kur aizvadīs šova braucienus Varšavas futbola arēnā “PGE Narodowy”.

Savukārt no 5. līdz 7. jūlijam liepājnieki startēs ceturtajā ERC posmā “Rally Estonia”, kam no 18. līdz 21. jūlijam sekos Pasaules Rallija čempionāta posms Latvijā “Tet Rally Latvia”.

“ReKurZeme” jau rakstīja, ka M. Seska ekipāža Eiropas čempionāta trešo posmu Zviedrijā noslēdza sestajā vietā. Vairākas neveiksmīgas epizodes liepājniekiem liedza sasniegt cerēto rezultātu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Sacensību otrā diena prasīja latviešu apņēmību un raksturu, iesaistoties sīvā cīņā par trešo vietu. Pēc četriem rīta ātrumposmiem vadībā bija Olivers Solbergs, viņam sekoja Heidens Padons un Mārtiņa Seska pilotētā ekipāža, uzrādot lieliskus rezultātus. Taču dienas otrā puse latviešu ekipāžai bija mazāk veiksmīga. Kamēr daļa vadošo braucēju sacensību septīto ātrumposmu paveica uz sausa ceļa, posma vidū sāka līt. Sesks cīnījās uz izlijuša, slidena ceļa un atkrita uz sesto vietu. Bet dienas beigās atcīnija zaudētās sekundes un ierindojās komfortablā piektajā vietā.

Trešo, garāko sacensību dienu sportisti iesāka labā noskaņojumā, uzrādot konkurētspējīgu sniegumu visos rīta posma kontrolpunktos, tomēr ātrumposma izskaņā piedzīvoja tehniskas problēmas, kad bremzējot automašīna vairākkārt noslāpa un ekipāža zaudēja ļoti dārgas 20 sekundes. Likumsakarīgi turpmākie posmi līdz pusdienlaika servisam pagāja bez skaidras apjausmas par tehnisko problēmu iemesliem, braucot piesardzīgi.

Noslēdzošās dienas izskaņā Sesks atzina: “Jutos labi, un zinu, ka bija potenciāls, bet kaut kas līdz galam nestrādāja”. Tehniskas ķibeles trešajā sacensību dienā vajāja ne tikai Sesku, bet arī vairāku citu pilotu ekipāžas, vissāpīgākā drāma izvērtās noslēdzošajā posmā, kad no cīņas par pjedestālu Heidenu Padonu izslēdza pārdurta riepa un Mateo Frančešī piedzīvoja avāriju. Sacensību izskaņā atstatums starp līderiem bija neliels un manāmi uzkarsēja cīņas noskaņojumu, kā arī tam sekojošo sarūgtinājumu. “Protams, man ir liels sarūgtinājums. Ātrums bija labs, gājām uz cīņu par trešo vietu, darījām labāko, bet kaut kas pietrūka. Ja gribam startēt šādā līmenī, tad visam jābūt iespējami gludi un pārliecinoši, ” atzina Mārtiņš Sesks.

Foto – Red Bull Content Pool

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ReKurZeme.lv komanda.