Abonē "ReKurZeme Plus"!
Abonēt

Reklāma

“Lux Express” plāno atklāt iekšzemes maršrutu Rīga–Liepāja

Baltijas reģionā lielākā autobusu pārvadājumu kompānija “Lux Express” piektdien prezentēja savus jaunos “Scania” autobusus, atklājot, ka plāno nākotnē piedāvāt arī iekšzemes reisus maršrutā Rīga– Liepāja.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Spānijā ražotie “Scania Irizar i6S Efficient” autobusi ir mūsdienu Eiropas tālsatiksmes autobusu veiktspējas un ilgtspējas etalons. Pateicoties jaunākajām tehnoloģijām, jaunie “Scania” autobusi ir maksimāli ērti pasažieriem un efektīvi pārvadātājiem. Autobusi ir par 950 kilogramiem jeb gandrīz par vienu tonnu vieglāki, un tiem ir jauna aerodinamika, jo ir pārveidotas priekšējās un jumta daļas, kā arī vējstikla un citu priekšējo logu izliekums. Autobusiem atpakaļskata spoguļu vietā ir digitālās kameras, kuras uzlabo vadītāja tiešo un netiešo redzamības lauku, portālu “ReKurZeme” informē “Lux Express” Baltijas biznesa attīstības direktors Aldis Ķibēns.

A. Ķibēns norāda, ka, pateicoties šiem jauninājumiem, autobusiem būs par 30 % mazāka gaisa pretestība un vismaz par 13 % mazāk izmešu un degvielas patēriņa nekā līdzšinējiem “Lux Express” modernākajiem un ekonomiskākajiem autobusiem.

Tieši šie ilgtspējas rādītāji bija izšķirošie argumenti par labu autobusu parka atjaunošanai sadarbībā ar pasaulē vadošo transporta risinājumu piegādātāju “Scania”, no kura gada laikā tika iegādāti kopumā 27 autobusi, tajā skaitā pirmie 10 tika nodoti ekspluatācijā jau jūlijā. Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka investēt 11 miljonus eiro autobusu parka atjaunošanā bija pareizs solis, ņemot vērā, ka cilvēki arvien vairāk apzinās nepieciešamību pēc videi draudzīgas satiksmes. A. Ķibēns stāsta, ka tuvākajā nākotnē varētu tikt atvērti arī iekšzemes maršruti.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Mums ir ļoti liela pieredze Igaunijas tirgū, kur jau sen nodrošinām starppilsētu pasažieru pārvadājumus bez valsts subsīdijām. Mēs varam teikt, ka mākam organizēt pārvadājumus ne tikai tā, lai tie nenes zaudējumus, bet arī lai pasažieri saņemtu ļoti augsta līmeņa pakalpojumu un uzņēmums gūtu peļņu. Šobrīd redzam, ka šādi pakalpojumi ir ļoti nepieciešami arī Latvijā. Tāpēc mēs ar prieku skatāmies uz gaidāmajām izmaiņām Latvijas komercpārvadājumu regulējumā un plānojam, ka nākamā gada pavasarī varēsim uzsākt reisus no Rīgas uz Liepāju,” tā A. Ķibēns.

Pateicoties sadarbībai ar Igaunijas jaunuzņēmumu “Grenpay”, “Lux Express” jau gadu sniedz saviem pasažieriem precīzu aprēķinu par to, cik lielu CO2 emisiju nospiedums tiek radīts, braucot vienu un to pašu attālumu ar autobusu, automašīnu, vilcienu vai lidmašīnu. Līdz šim, ceļojot ar “Lux Express”, CO2 uz vienu pasažiera nobraukto kilometru ir bijis tikai 22 grami, salīdzinot ar 120 gramiem uz vienu kilometru, braucot ar ļoti ekonomisku automašīnu. Līdz ar to, droši un ērti ceļojot no Tallinas uz Rīgu jaunajā “Lux Express” autobusā ar 36 pasažieriem, CO2 izmešu daudzums ir par vairāk nekā 1 tonnu mazāks nekā tad, ja 36 cilvēki šo pašu maršrutu veic ar ekonomiskām automašīnām.

Publicitātes foto

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ReKurZeme.lv komanda.