Sekojot līdzi pircēju paradumu maiņai un vēlmei iepirkties izdevīgāk ilgtermiņā, kā arī reaģējot uz Latvijas iedzīvotāju aktuālajām vajadzībām, “Maxima Latvija” uzsāk cenu samazināšanas iniciatīvu, nodrošinot ilgtermiņā samazinātu cenu vairāk nekā 800 Latvijā pieprasītiem un iemīļotiem zīmolu produktiem. “Maxima” iniciatīva “Cenu līderis” ikvienam lojalitātes programmas dalībniekam nodrošina samazinātas cenas līdz pat 66%, ar kopējo vidējo cenu samazinājumu kampaņas produktiem 36% apmērā. Iniciatīvas mērķis ir “Maxima” lojālajiem klientiem visā Latvijā, nodrošināt ilgtermiņā izdevīgāko piedāvājumu zīmolu produktiem, portālu “ReKurZeme” informē SIA “Maxima Latvija” korporatīvo komunikāciju projektu vadītāja Laura Bagātā.
“Kā mazumtirdzniecības līderis Latvijā, “Maxima” pastāvīgi strādā pie tā, lai atvieglotu Latvijas iedzīvotāju ikdienu un veicinātu pozitīvas pārmaiņas tajā. Esošajos ekonomiskajos apstākļos daudzām ģimenēm ikdienai nepieciešamo produktu iegāde ir izaicinājums un nākas pamainīt savus iepirkšanās paradumus. Lai samazinātu ekonomisko slogu uz mājsaimniecību budžetu un vienlaikus saglabātu iespēju iegādāties ikdienā iecienītus pašmāju ražotāju un pasaules zīmolu produktus, “Maxima” sper līdera soli – samazina cenas Latvijas iedzīvotāju iecienītiem un ikdienā plaši iecienītiem zīmolu produktiem, nodrošinot vidējo atlaidi 36% apmērā. Mēs redzam, ka arvien pieaug iedzīvotāju vajadzība un vēlme iepirkties izdevīgāk, tādēļ rūpīgāk tiek plānoti pirkumi un aktīvi tiek izmantotas iespējas iegādāties produktus lētāk. Aptaujas liecina, ka teju 40% pircēju rūpīgi pēta un salīdzina cenas veikalos, bet teju trešdaļa iedzīvotāju pievērš īpašu uzmanību zemas cenas un augstas kvalitātes attiecībai. “Maxima” uzsāktā iniciatīva “Cenu līderis” ietver vairāk nekā 800 iecienītus un savā kategorijā vadošus zīmolu produktus par samazinātu cenu, šādi sniedzot iedzīvotājiem iespēju atļauties ikdienā iecienītās izvēles, kopumā ietaupot uz ikdienas pārtikas un saimniecības preču grozu un iegādājoties visu ģimenes ikdienai nepieciešamo,” stāsta Edvīns Lakstīgala, “Maxima Latvija” kategoriju vadības un iepirkumu direktors.
Iniciatīvas “Cenu līderis” zīmolu produktu sortimentā ar būtiski samazinātu cenu ir kopumā vairāk nekā 800 augstas kvalitātes Latvijas iedzīvotāju iecienītu zīmolu produkti visās produktu kategorijās, to skaitā pārtikas produkti, higiēnas preces, saimniecības preces un virkne citu ikdienā svarīgāko produktu. Pārtikas produktu kategorijā produktu ar samazinātu cenu klāstā ir produkti teju visās kategorijās: piena produkti un olas, augļi un dārzeņi, gaļas un zivju produkti, maize un konditoreja, bakaleja, dzērieni un virkne citu produktu. Kampaņas produktus par izdevīgu cenu var iegādāties ar PALDIES karti.
Zīmolu produktu sortimentā ar būtiski samazinātu cenu ir vairāk nekā 130 pašmāju zīmolu produkti. To vidū ir tādi iedzīvotāju iecienīti zīmoli kā “Balticovo”, saldējums “Rūjienas”, “Valmiermuiža”, “Nutego”, “Laima”, “Spilva”, Lido”, “Gaļas nams Ādaži” un “Forevers” gaļas produkcija, virkne “Tukuma piens” zīmola “Baltais” produkti, “Hanzas maiznīca” ražojumi, “Lāči” maize, kosmētikas zīmola “Dzintars” produkcija un daudzi citi iecienīti vietējie zīmoli. Sortimentā ietverto zīmolu klāstā ir virkne zīmolu produktu, kas ir neaizstājami lielai daļai Latvijas ģimeņu, kā, piemēram, “Rūdolfs” biezeņi. Kampaņas produktu sortimentā ir ietverti arī virkne iecienītu starptautisko pārtikas preču zīmolu, piemēram, “Alpro”, “Nutella”, “Kinder”, “Santa Maria”, kā arī saimniecības preču zīmoli kā, piemēram, “Pampers”, “Zewa” un citi.
“Cenu līderis ar PALDIES” produkcija ir pieejama visā “Maxima” veikalu tīklā Latvijā un tā sortimenta vidū ir atpazīstama ar īpašu norādi. Plašāku informāciju par kampaņas produktiem, to pieejamību dažādu veikalu formātos, kā arī cenām var atrast https://www.maxima.lv/cenulideri.
Reklāma