Operatīvi reaģējot uz izmaiņām piensaimniecības nozarē un atbalstot Latvijas ražotājus un iedzīvotājus, “Maxima Latvija” uzsāk iniciatīvu “Latvijas pienam būs BŪT!”, kas sadarbībā ar Latvijas lielākajiem piena produktu ražotājiem paredz būtisku Latvijā ražoto piena produktu cenu samazinājumu “Maxima Latvija” veikalos no 7. februāra.
Cenas tiks samazinātas gandrīz 200 ikdienā svarīgākajiem piena produktiem – Latvijā ražotam pienam, krējumam, biezpienam, sviestam, kefīram, sieram, jogurtam u.c. piena produktiem. Noteiktiem Latvijas piena produktiem cena vidēji tikusi samazināta par 34%, portālu “ReKurZeme” informē SIA “Maxima Latvija” korporatīvo komunikāciju projektu vadītāja Laura Bagātā.
Iniciatīvas “Latvijas pienam būs BŪT!” ietvaros cenas samazinātas Latvijas lielāko piena ražotāju produkcijai, piemēram, AS “Tukuma piens”, kas iniciatīvā piedalās ar plašāko produktu klāstu. Tāpat cenas samazinātas arī AS “Rīgas piena kombināts”, “Cesvaines piens”, AS “Jaunpils pienotava”, AS “Latgales piens”, AS “Lazdonas piensaimnieks”, AS “Rankas piens”, AS “Smiltenes piens” un AS “Talsu piensaimnieks” ražotajai produkcijai.
Piena produktus ar samazināto cenu “Maxima” veikalos būs iespējams iegādāties jau no otrdienas, 7. februāra, un iniciatīvas ietvaros tie ir nopērkami ar “Paldies” karti, kas ikvienam pircējam pašlaik ir pieejama par 0,01 eiro.
Vienlaikus, atbalstot Latvijas ražotājus, “Maxima Latvija” īstenos arī virkni aktivitāšu, lai īpaši izceltu un popularizētu Latvijā ražotos piena produktus.
“Ik dienu sadarbojamies ar gandrīz 500 Latvijas partneriem, dažādās preču kategorijās piedāvājot teju 10 000 vietējo produktu. Veiksmīga sadarbība ar Latvijas ražotājiem ir viena no svarīgākajām “Maxima Latvija” prioritātēm. Apzināmies, ka Latvijas piena nozarei šis ir izaicinājumu pilns laiks. Tādēļ, lai atbalstītu Latvijas ražotājus un nodrošinātu iedzīvotājiem piena produktus par iespējami zemākām cenām, operatīvi rīkojāmies un kopā ar mūsu ilggadējiem partneriem uzsākam iniciatīvu “Latvijas pienam būs BŪT!”, lai kopīgi meklētu risinājumu pašreizējai situācijai nozarē. Mūsu iniciatīvas mērķis ir sniegt atbalstu pašmāju ražotājiem, veicināt Latvijā ražoto piena produktu pieprasījuma pieaugumu, kā arī kopumā samazināt pārtikas inflāciju un padarītu vērtīgus un Latvijas iedzīvotāju uzturā iecienītus un kvalitatīvus piena produktus pieejamākus ikvienam,” uzsver “Maxima Latvija” kategoriju vadības un iepirkumu departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.
“Maxima Latvija” arī turpmāk rūpīgi sekos līdzi situācijas attīstībai, lai sadarbojoties ar Latvijā ražotā piena piegādātājiem meklētu optimālākos risinājumus izaicinājumiem. Jau pašlaik “Maxima” veikalos Latvijas ražotāju piena produkcija veido būtisku daļu no visa šīs kategorijas sortimenta.
Reklāma