Noslēdzoties “Maxima Latvija”, “Latvijas Sarkanais Krusts” un mājdzīvnieku barības ražotāja “Nestlé Purina PetCare” organizētajai labdarības kampaņai “Mīluļu dienas”, maznodrošināto mājdzīvniekiem saziedots rekordliels daudzums – 21,8 tonnas barības. Pateicoties iedzīvotāju atsaucībai, ar saziedoto barības apjomu būs iespējams nodrošināt 455 724 pilnvērtīgas maltītes, kas tiks nogādātas maznodrošināto mājas mīluļiem vairākos Latvijas reģionos, portālu “ReKurZeme” informē SIA “Maxima Latvija” korporatīvo komunikāciju projektu vadītāja Laura Bagātā.
“Šajā labdarības kampaņā, kas nu jau kļuvusi par labsirdīgu tradīciju, esam sasnieguši vēl nebijušus ziedošanas apjomus. Pateicoties mūsu klientiem, mēs varēsim sniegt atbalstu un palīdzību tām mājsaimniecībām un viņu mīluļiem, kuriem tas nepieciešams visvairāk, nodrošinot teju pusmiljonu maltīšu. Vēlamies pateikties “Latvijas Sarkanais Krusts”, kampaņas atbalstītājiem “Nestlé Purina PetCare” un ikvienam mūsu uzticamajam klientam par nesavtīgu līdzdalību un atbalstu, lai šajā rudens sezonā četrkājainie draugi ir paēduši un laimīgi un to saimniekiem nav jāstājas smagas izvēles priekšā – pabarot sevi, vai mājas mīluli,” stāsta “Maxima Latvija” mārketinga direktore Gundega Laugale.
“Mēs esam ļoti pateicīgi ik vienam, kas iesaistījās šajā kampaņā un nepalika vienaldzīgs. Pirmo reizi, šīs kampaņas vēsturē mēs esam sasnieguši tik lielu ziedošanas apjomu – 21,8 tonnas barības maznodrošināto mājdzīvniekiem. Mūsu sabiedrībai patiesi rūp četrkājainie draugi un viņi ir gatavi atbalstīt tās sabiedrības grupas, kas ir mazāk aizsargātas, un sniegt tām iespēju nodrošināt pilnvērtīgu maltīti saviem mājas mīluļiem. Paldies “Maxima Latvija” un “Nestlé Purina PetCare” par iespēju sadarboties un aizvadīt vēl vienu veiksmīgu labdarības kampaņu. “Mīluļu dienas” kampaņa ir lieliska tradīcija, kas katru gadu ļauj palīdzēt aiz vien vairāk mājdzīvniekiem un viņu ģimenēm,” stāsta “Latvijas Sarkanais Krusts” prezidents Viktors Jaksons.
“Uzņēmumā Nestlé Purina PetCare mēs esam cieši pārliecināti, ka cilvēku un mājas mīluļu saikne bagātina mūsu dzīvi. Mēs uzskatām, ka mājas mīluļi ir mums dārgi ģimenes locekļi, un grūtos laikos viņu labklājība ir ārkārtīgi svarīga. Tāpēc mēs cenšamies nodrošināt mājas mīluļu saimniekus ar augstas kvalitātes produktiem un līdzekļiem, kas veicina viņu pūkaino kompanjonu veselību un labbūtību,” komentē Katrīna Mockaitė, Purina mārketinga vadītāja Nestlé Baltics.
“Nestlé rūpējas par to, lai patērētājiem tiktu nodrošināti tādi produkti, kas ne tikai lieliski garšo, bet arī veicina viņu vispārējo veselību un labbūtību. Šī apņemšanās attiecas arī uz mūsu četrkājainajiem draugiem. Daļa no mūsu pastāvīgās apņemšanās rūpēties par mājas mīluļiem un cilvēkiem, kuri tos mīl, ir Nestlé Purina PetCare sadarbība ar Latvijas Sarkanā Krusta organizāciju un Maxima Latvija, ko mēs ar lepnumu īstenojam, lai sniegtu būtisku atbalstu tiem, kam tas nepieciešams. Šī sadarbības projekta rezultātā mums ir iespēja ziedot vairāk kā 400 000 augstvērtīgu maltīšu suņiem un kaķiem,” saka Agnė Gaižauskienė, Nestlé Baltics korporatīvo lietu vadītāja.
Kampaņas “Mīluļu dienas” ietvaros no 19. septembra līdz 2. oktobrim iedzīvotāji tika aicināti iegādāties “Felix”, “Gourmet”, “Purina ONE”, “Adventuros”, “Darling” un “Friskies” zīmola produkciju “Maxima” veikalos visā Latvijā, kur no katra nopirktā barības kilograma, 100 gramus barības tika ziedoti mazāk aizsargāto iedzīvotāju mājdzīvniekiem.
Publicitātes foto
Reklāma