
Svētdien, 21. janvārī, pulksten 17 Nīcas kultūras namā norisināsies praktiska lekcija un darbnīca par sistemātisku pieeju digitālā mārketinga veidošanā viesmīlības nozarē. Pasākumu organizē P/A “Dienvidkurzemes novada tūrisma centrs”, aicinot tajā piedalīties Dienvidkurzemes novada tūrisma uzņēmējus, naktsmītņu, ēdināšanas iestāžu un citus viesmīlības nozares pārstāvjus.
Praktisko lekciju vadīs Justīne Kalēja – mārketinga un restorānu nozares profesionāle ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi mārketingā un 6 gadu pieredzi restorānu jomā. Viņa vadījusi restorānu “Pavāru māja”, kas ir Latvijas pirmais Michelin Zaļās zvaigznes restorāns, un savā darbā apvieno stratēģisku pieeju ar praktisku pieredzi augstas kvalitātes viesmīlībā, portālu “ReKurZeme” informē “Dienvidkurzemes novada tūrisma centrs” vecākā eksperte mārketinga jautājumos Dace Gailīte.
Lekcijas laikā dalībnieki iegūs skaidru un praktiski pielietojamu izpratni par mārketinga plānošanu viesmīlības nozarē. Tiks apskatīts, kā strukturēti plānot mārketinga aktivitātes un uz kuriem 3–5 būtiskākajiem mārketinga kanāliem koncentrēt resursus, lai sasniegtu reālus un ilgtermiņa rezultātus. Īpaša uzmanība tiks pievērsta sociālo tīklu komunikācijas pamatiem un to izmantošanai ikdienas darbā, kā arī analizēti konkrēti veiksmīgi piemēri no viesmīlības uzņēmumiem.
Pasākuma programmā paredzēta praktiska lekcija par digitālo mārketingu viesmīlības nozarē, jautājumu un atbilžu sesija, kā arī darbnīca “Sociālo tīklu komunikācijas vadlīnijas manam uzņēmumam”.
Pēc pasākuma dalībniekiem būs pieejami digitāli mācību materiāli un lekcijas kopsavilkums ikdienas darbam. Plašāka informācija par pasākumu un pieteikšanās anketa pieejama šeit. Vietu skaits ierobežots.
Foto: publicitātes
Reklāma