Šogad aktuālākais “Google” meklējums Latvijā bijis “Covid sertifikāts”, liecina “Google” publiskotais pārskats “Year in Search”, kurā apkopoti aktuālākie meklēšanas pieprasījumi.
Savukārt ģeopolitiskā situācija palielināja Latvijas iedzīvotāju interesi par Ukrainu, ierindojot meklējumus par šo valsti otrajā vietā. Bet trešajā vietā starp aktuālajiem meklējumiem šajā gadā bijusi “manavakcina”, vēsta LETA.
“Google” ikgadējā apkopojumā atspoguļotas tēmas, norises un aktualitātes, kas ir nonākušas sabiedrības redzeslokā un, piemēram, šogad tādi sporta notikumi kā Pasaules kauss futbolā, hokeja čempionāts un Olimpiskās spēles interesēja iedzīvotājus vairāk nekā “Positivus” festivāls vai Saeimas vēlēšanas, liecina rezultāti meklētājā.
Starp zīmoliem, kurus šogad biežāk sākuši meklēt “Google” lietotāji Latvijā, ir ārzemju ziņu avoti “CNN” un “BBC News”, kā arī tirdzniecības tīkls “Lidl”. Pēc pandēmijas ierobežojumiem aktualitāti atguvuši kinoteātri, tostarp “Apollo Kino” un “Forum Cinema”.
Padomu pieprasījumu topā, kas sākas ar jautājumu “kā”, līderpozīcijā izvirzījies jautājums par pieteikšanos malkas, kā arī apkures pabalstam. Tāpat cilvēki jau ierasti interesējas par veselības tēmām, meklējot informāciju, kā pieteikties uz Covid-19 testu, ārstēt koronavīrusu, samazināt holesterīnu vai iesniegt slimības lapu elektroniski. Kā arī šogad aktuāls bijis jautājums, kā balsot Saeimas vēlēšanās.
Foto – Pixabay
Reklāma